sobota 25. ledna 2014

Dny plné radosti!

Ahoooj! :) 
Jak se máte? Co čtete? Jak si užíváte víkend? :) 
Ano, všimli jste si správně, že jsem dočetla Tajemství víl. Musím říct, že mě to nebavilo a kolikrát jsem přemýšlela, že bych s tím někam hodila a nečetla to, ale poté jsem si uvědomila, že bych to stejně jednou musela přečíst a nebo by mi to vykukovalo z poličky Nepřečtených knih.. :) Takže jsem se do toho pustila :) 
Myslela jsem, že hned po téhle oddechovce (kniha je psaná pro hodně malé děti, kde jako hlavní hrdinka vystupuje šestiletá holčička s jménem Adélka. Tohle čtení, asi už pro mě není!:)) se pustím do Inferna, ale ještě před tím jsem si koupila od Simony Monyové Sebemilence. Říkala jsem si, že od téhle spisovatelky něco musím mít ve své knihovničce, tak jsem se rozhodla pro tohle. Vím, že je i film, kdy hlavní hrdinku hraje Simona Stašová, ale já mám radši když si můžu nejdříve knihu přečíst a pak se až podívat na film :) Můžu si zatím vytvářet své vlastní iluze :) Ale na film se jednou podívám! :) 
Taky tak začínáte společensky žít? Včera jsem byla poprvé v životě na plese a bylo to super! :) Za 14 dní jdu znova a potom asi zase na nějaký.. :) 

Mějte se krásně! :) 
Lucka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat