středa 22. ledna 2014

Knižní dny 2 - Škola - škodí vám i lidem ve vašem okolí!

Ahoj! 
Jak se dnes máte a co škola? :) Taky vám tak pomalu, ale jistě vymývá mozek? Po dnešním pko - psaní všemi deseti, jsem si vážně myslela, že jsem se zbláznila :) Taky někdo máte tento předmět? :)
Co právě čtete?
Mně včera kamarádka přinesla Inferno, tak až dočtu Tajemství víl, vrhnu se na to :)
Mějte se krásně! :) A nezapomeňte sdílet můj blog, aby tu bylo více spřízněných dušiček, který také miluji knihy jako já :)
S láskou L. :)

Večer si udělám tohle (snad) dobré kafčo :)

4 komentáře:

  1. Tobě leze krkem psaní všemi deseti? :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, musím říct, že jo :) Nevím jestli to máš taky, nebo jsi to měla, ale máme program ZAV, kde po špatně napsaném úkolu padáš dolů a když jsi třeba minulou hodinu měla 500 cvičení, teď jich můžeš mít o 30 méně. Jsem už u nějakého 514 cvičení a je to čím dál těžší, což po hodině pko jsem úplně vygumovaná :D

      Vymazat
    2. My jsme používali Typing Tester nebo jak se ten program jmenoval. ZAV používají u ségry ve škole. Ono pokud je to tak, tak se nedivím. Mě psaní hmatovkou bavilo, protože to byla jedna z mála oddychových hodin, co jsme na střední měli. A ta státní zkouška z ní taky stála za to. :-D

      Vymazat
    3. Taky to beru jako jednu z mála odpočinkových hodin ve škole, ne jako ostatní spolužáci.. :)
      Na pololetí mám za jedna, což je hlavní :)

      Vymazat