neděle 19. ledna 2014

Knižní dny 1

Knižní dny. A co, že to vlastně znamená? Nechala jsem se inspirovat Rodaw z Knihánkova, tak snad na mě nebude moc naštvaná :/ :)
Budu se snažit přidávat některý dny, jak vypadá můj aktuální čtecí stav, co mě obklopuje.. Snad se to ujme a budete rádi :)




Včerejší vznik blogu a už tak vysoká návštěvnost? Musela jsem si to vyfotit a podělit se s vámi! Moc děkuji, snad se najde ještě pár knihomolů, kteří budou na můj blog chodit a nebude jim vadit, že ztrácejí svůj čas ;)

Knihu Tajemství víl jsem dostala od jedné známé, která spisovatelku zná osobně. Má sice jen 80 stran, ale i tak je hezká :) A plyšový králíček.. Poprvé jsem ho viděla v jednom děčínském papírnictví a další týden si ho hned ze školy musela jít koupit! Je krásný, má i kapuci a taky je tak hebký :)
Ano, miluji králíčky, protože doma jednoho máme :)

Děkuji za přečtení příspěvku!
S láskou L. :)

2 komentáře: