středa 29. ledna 2014

Knižní dny 4

Ahooj :)
Vím, že jsem sem dávala Inferno, které momentálně čtu, ale po několika stránkách jsem usoudila, že mě to nebavilo a měla jsem to půjčené, což je mi vždycky líto, jelikož vím, že knihu musím vrátit a nemohu si ji vystavit do své knihovničky :)
Tak jsem se pustila do knihy, kterou jsem si nedávno koupila :) Je to Den co den a podle toho, jak se čte rychle, si myslím, že bude super :)

Omlouvám se, že je fotka nakřivo, ale nejsem schopná jí otočit :D
Ten sešit s ještěrkou jsem si koupila na recenze, snad se to nějak uchytí :)
A barevné štítky.. Dělám to, co Rodaw, tedy zkouším to :) Každý den si nalepím do knihy štítek, kam bych chtěla ten den přečíst knihu a pokouším se to plnit :) Je to zajímavé :)
No a v hrníčku Milka je Kofola :)


Žádné komentáře:

Okomentovat