neděle 16. února 2014

Leden 2014

Ahoooj! :) 
Jsem tu po hodně dlouhé době, za což se moc a moc stydím :( Moc nebyl čas, jelikož mi docházely nápady a já byla den co den bez nálady, jelikož jsme pořád nevěděli, jestli se vůbec někdy budeme stěhovat. - Nevím, jestli to víte, ale budeme se stěhovat, teď už to je na 99% ujednáno a v polovině března by jsme mohli konečně být přestěhováni! -
Napadlo mě udělat i Knižní měsíce, kam vlastně budu přidávat za celý měsíc fotky knih, které jsem přečetla :)

Minulý měsíc jsem přečetla jen 4 knihy :/ Jak mě to štve! Dala jsem si předsevzetí přečíst do konce roku 20 knih, tak snad se mi to povede :)
Také jsem dostala od jedné mé kamarádky pero! Úplně nádherný a prostě musela jsem se s tím pochlubit! Je naprosto Skvěle se s ním píše a hned jsem si koupila bombičky!
Doufám, že poznáte co, že jsem to vlastně přečetla ;)
Brzy se zase ozvu! :)
Lucka :) ¨




1 komentář: