pátek 28. března 2014

Nový pokojíček + (ne)přečtené knihy

Ahoj :)
Před týdnem jsme se nastěhovali do nového baráčku, kde je to úplně super :) To znamená, že mám i nový pokojíček a knihovnu a v ní pro mě hodně málo knih! :(
Doufám, že se to nějak vyplní :)

Má sbírka knih Lenky Lanczové :) 
Část knihovničky, kde je tak nějak všechno :) 
Další část, na kterou jsem pyšná :) Nejvíc jsem na sebe hrdá, že jsem dokázala přečíst Sofiin svět :D Mám tam i dvě knihy od Nicholase Sparkse! <3
Zatím konečný stav knihovničky, snad se to ale brzy doplní :) 
A další část knihovničky :) Vedle Hvězdy nám nepřály přijde poté Hledání Aljašky :) 
Zatím prázdné místečko :( 
Fotku jsem se snažila všelijak otočit, ale nejde mi to :( 
Jinak tohle jsou knihy, které si prostě musím přečíst :D Jen je tam asi 6 knih, které mám půjčené a musím je vrátit, ale i tak je tam toho ještě hodně! :) Například Kacíř a čarodějka od Irenky, nebo trilogie Drahokamů :) 

1 komentář: